Bel ons! 088 - 712 9000

Bel direct 088 - 712 9000

Service & Contact

Service & Contact

Of je nu een nieuwe wasmachine, tv, koelkast of laptop wilt, Skala maakt het mogelijk! Voor een klein bedrag per maand heb je direct je nieuwe apparaat in huis. Dat is het voordeel van huren!

Lees hieronder hoe huren werkt en welke uitstekende service je daarbij van Skala kan verwachten! Heb je daarna nog vragen? Neem gerust contact op met iemand van de klantenservice via het contactformulier of bel naar 088-7129000.

Hoe werkt huren?
Huren bij Skala werkt heel simpel:

1. Zoek het apparaat dat je wilt hebben en vul je gegevens in of bel naar onze klantenservice: 088-7129000.
2. Samen maken we de aanvraag compleet.
3. Wij bezorgen je apparaat, sluiten het voor je aan en leggen je meteen uit hoe het werkt.

Maandbedrag
Als je huurt bij Skala betaal je een vast bedrag per maand. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het apparaat dat je huurt. De prijzen bij de afgebeelde apparaten zijn de huurprijzen per maand. De huurprijzen worden jaarlijks geïndexeerd.

Huurperiode
Je huurt een apparaat voor 3, 5, 7 of 10 jaar. Afhankelijk van het product kan een gewenste huurtermijn worden geselecteerd. Zo kan je witgoed voor 5, 7 of 10 jaar huren. Computers en laptops huur je bij Skala voor 3 of 5 jaar. Ongeacht de huurtermijn is het bij Skala mogelijk om de gehuurde apparatuur na verloop van drievijfde deel van de overeengekomen looptijd om te ruilen voor een nieuwer model, zo blijf je “up-to-date” met de technische ontwikkelingen.

Betaling
Betalen doe je eenvoudig via automatische incasso.

Huurovereenkomst
Als je kiest voor Skala, dan ontvang je een huurovereenkomst. Dit is tevens je garantiebewijs. In de huurovereenkomst staat o.a.:

  • Dat Skala de gehuurde apparatuur gratis bezorgt en aansluit;
  • Dat Skala je apparaat gratis repareert of vervangt, mocht het kapot gaan;
  • Dat jij op tijd de huur betaalt.

Je apparaat in ontvangst nemen
De apparaten die wij verhuren zijn kostbaar. Daarom dien je bij ontvangst de volgende documenten mee te geven aan onze monteur:

  • Kopie loonstrook of uitkeringsbewijs
  • Kopie geldig legitimatiebewijs
  • Kopie recent bankafschrift (van een hele maand)

Uiteraard gaan wij zorgvuldig en vertrouwelijk om met je gegevens.

Wanneer is huren niet mogelijk?
Huren is niet mogelijk:

  • Als je op één van de Waddeneilanden of in het buitenland woont.
  • Als je geen vast woonadres hebt.
  • Als je onder curatele of bewind staat, tenzij de bewindvoerder schriftelijk toestemming geeft.

Einde huurperiode
Aan het einde van de huurperiode heb je de volgende keuzes:

  • Je kiest het nieuwste model en blijft huren bij Skala;
  • Je blijft hetzelfde apparaat huren, maar dan voor een sterk verlaagd maandbedrag;
  • Je beëindigt de huurovereenkomst, wij komen het apparaat bij je ophalen.

Let op! Als je de huurovereenkomst wilt beëindigen, dan moet je dit uiterlijk een maand voor het einde van de overeenkomst schriftelijk doorgeven. Neem je geen contact op aan het einde van de looptijd? Dan wordt de overeenkomst automatisch verlengd met een jaar.

Gratis garantie en reparatieservice
Gaat je apparaat stuk of functioneert het niet goed meer? Geen nood. Op al onze apparaten zit garantie. Gratis. Gedurende de hele huurperiode! Je meldt gewoon de storing en de volgende werkdag is onze reparatieservice er al. Mocht repareren bij je thuis niet lukken? Dan nemen we het apparaat mee en krijg je (tijdelijk) een vervangend apparaat. Dat is het fijne van huren bij Skala. Nooit onverwachte kosten. Nooit gedoe. Alles wordt voor je geregeld!

Gratis bezorging wanneer het jou uitkomt
Als je een bestelling hebt geplaatst, neemt onze klantenservice contact met je op. Samen bespreken we je persoonlijke wensen. Als het apparaat op voorraad is, spreken we direct af wanneer we het bij je mogen bezorgen. En inderdaad, bezorging is helemaal gratis!

Gratis installatie en uitleg
Wij bezorgen je apparaat niet alleen gratis. Wij installeren het ook meteen vakkundig, zodat je er direct van kunt genieten. Eveneens gratis. Bovendien leggen we je uit hoe het apparaat werkt, zodat je weet hoe je het moet bedienen. Onze monteur vertrekt pas, als je helemaal tevreden bent!

Geen extra kosten, geen kleine lettertjes
Skala houdt van duidelijkheid. Wij rekenen geen bezorgkosten, geen installatiekosten en geen administratiekosten. Zelfs eventuele reparatiekosten nemen wij voor onze rekening. Een apparaat huur je bij ons voor 3, 5, 7 of 10 jaar. En de maandelijkse kosten daarvan staan bij het apparaat vermeld op onze site. Jaarlijks indexeren wij de huurprijzen opnieuw, maar verder komen er geen extra kosten meer bij. Helder verhaal toch?

Uitstekende klantenservice: klanten waarderen ons met een 8,5!
Skala is al ruim 40 jaar gespecialiseerd in de verhuur van elektronische apparaten. Dankzij die ervaring weten wij heel goed wat klanten van ons verwachten: kwaliteit en service. En dat is precies wat wij je bieden. Onderzoek bewijst dat. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een 8,5!

Groot assortiment A-merken
Skala staat voor kwaliteit. Daarom vind je bij ons uitsluitend A-merken. Zoals Bosch, Miele, Samsung, Apple, Philips en Sony. Normaal hangt aan deze topmerken een stevig prijskaartje. Maar als je huurt bij Skala heb je geen hoge aanschafkosten. Je betaalt alleen een klein bedrag per maand. Zo houd je dus meer budget over voor andere uitgaven.

Wil je huren voor een extra aantrekkelijke prijs? Neem dan een kijkje in ons assortiment gebruikte apparaten. Deze apparaten zijn niet meer gloednieuw, maar nog wel in uitstekende staat. En je krijgt er dezelfde vertrouwde service van Skala bij!

Grote aanschaf voor een klein bedrag per maand
De aanschaf van een nieuwe wasmachine, LED TV of leuke laptop kan een forse aanslag zijn op je bankrekening. En dat wil je liever niet. Skala maakt het mogelijk om toch je gewenste apparaat in huis te halen, zonder dat je direct een groot bedrag moet betalen. Omdat je maar een klein bedrag per maand betaalt, houd je meer over voor andere uitgaven.

Financiële bescherming
Wij maken geen gebruik van het Bureau Krediet Registratie. Wel controleren we zorgvuldig of je niet in de financiële problemen komt, als je gaat huren bij Skala. Het is dus mogelijk dat we je niet als klant kunnen accepteren. Dat doen we dan in je eigen belang. Huur je eenmaal bij Skala, maar blijkt dat je het maandelijkse bedrag toch niet makkelijk kunt betalen? Dan zoeken we samen met jou naar een oplossing.

Tienduizenden tevreden klanten gingen je voor
Skala bestaat al ruim 40 jaar. In al die jaren hebben wij vele tienduizenden klanten mogen helpen. Naar volle tevredenheid, zo blijkt steeds weer. Klanten geven ons gemiddeld een 8,5 als rapportcijfer. Wij doen er alles aan om dat zo te houden!

Het Skala Service Plan
Met het Skala Service Plan ben je verzekerd voor situaties waarbij er iets vervelends gebeurt bij je thuis. Zoals een brand die uitbreekt. Daarbij kan schade ontstaan aan je interieur, maar ook aan de bij ons gehuurde apparatuur. Skala repareert of vervangt in dat geval je gehuurde apparatuur zonder verdere kosten. Je hebt dus geen 'gedoe' meer met je verzekeringsmaatschappij, maar direct een oplossing!

Een ander voordeel van het Skala Service Plan: mocht je tijdens de huurovereenkomst overlijden, dan ziet Skala af van verdere huurkosten. Zo belast je je nabestaanden niet met kosten op het moment dat dit helemaal niet uitkomt. Voor jou een belangrijke zorg minder. Voor je dierbaren minder gedoe in een toch al moeilijke tijd.

Het Skala Service Plan kost slechts € 1,99 per maand per huurovereenkomst.

© Copyright Skala.nl 2016. Alle rechten voorbehouden
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang € 120,- korting!