Levertijden, bezorging en installatie

Betaal ik voor een bezorging of installatie?

Als je een bestelling hebt geplaatst, neemt onze klantenservice telefonisch contact met je op. Samen bespreken we jouw persoonlijke wensen. Vervolgens maakt onze klantenservice een afspraak met je om het product te komen bezorgen. En ja,bezorgen en installeren doen wij helemaal gratis!

Wij bezorgen je apparaat niet alleen gratis. Wij installeren het ook meteen vakkundig, zodat je er direct van kunt genieten. Eveneens gratis. Bovendien leggen we je uit hoe het apparaat werkt, zodat je weet hoe je het moet bedienen. Onze monteur vertrekt pas, als je helemaal tevreden bent!

Welke documenten heb ik nodig voor een huurovereenkomst met Skala.nl?

Een geldig legitimatiebewijs, loonstrook of uitkeringsbewijs en een recent bankafschrift (hele maand) met het juiste adres. Wij verzoeken je deze documenten klaar te leggen op de dag dat de gehuurde apparatuur wordt afgeleverd. Hierover krijg je ook nog een mailtje nadat we je bestelling hebben afgerond, zodat je gemakkelijk kan terugvinden wat je klaar moet leggen.

Wanneer heb ik het product in huis?

Als het apparaat op voorraad is, spreken we direct af wanneer we het bij je mogen bezorgen en installeren. De hoofdhuurder moet aanwezig zijn, dus de levering is afhankelijk van de dag dat je thuis bent.

Meer over Bestellen:

Bestellen op Skala.nl