Bedankt voor je aanvraag voor een servicebeurt
We hebben je aanvraag voor een servicebeurt ontvangen. Samen met onze servicepartner Fietslease Holland regelen we dat je je leasefiets binnenkort kunt laten onderhouden.
Wat gebeurt er nu?
- Je aanvraag is doorgestuurd
Je serviceverzoek is automatisch doorgestuurd naar onze servicepartner Fietslease Holland. - Fietslease Holland zoekt een passende fietsenwinkel
Zij koppelen jouw aanvraag aan een fietsenwinkel.
Heb je een voorkeurswinkel opgegeven? Dan proberen zij daar eerst een afspraak mee te maken.
Als die winkel geen mogelijkheden heeft, zoeken zij een andere fietsenmaker bij jou in de buurt. - Binnen 2 werkdagen krijg je een e-mail
In vrijwel alle gevallen ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail van Fietslease Holland.
In die mail staat:- bij welke fietsenwinkel je terechtkunt;
- hoe je zelf een afspraak plant;
- je contractnummer om door te geven;
- dat de dealer de servicebeurt verder overneemt en je daar terechtkunt met vragen over de onderhoudsafspraak.
- Je plant zelf de afspraak in
Zodra je die e-mail hebt ontvangen, kun je zelf de datum en tijd voor de servicebeurt afstemmen met de dealer. - De kosten gaan rechtstreeks naar Skala
De fietsenmaker rekent de servicebeurt rechtstreeks met ons af.
Voor deze servicebeurt betaal jij niets.
Wanneer hoor ik iets?
Je ontvangt normaal gesproken binnen 2 werkdagen bericht van Fietslease Holland.
Heb je na 3 werkdagen nog geen e-mail ontvangen?
- Controleer eerst je spam-/ongewenste map.
- Nog niets gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice. We kijken dan voor je na wat de status is.
Heb je een storing of een probleem dat niet kan wachten?
Neem dan contact op met de klantenservice van Skala.
Wij schakelen, indien nodig, Fietslease Holland direct in om een reparatie te regelen.
- Telefonisch: 088-7129000
- Via het contactformulier: skala.nl/contact
