Corona maatregelen

Coronamaatregelen Skala

Veiligheid en gezondheid staan voorop in deze tijden, zo ook bij het huren van producten van Skala. Op deze pagina lees je alles over de coronamaatregelen die Skala neemt. Zo kunnen wij onze 100% servicegarantie voort blijven zetten tijdens deze crisis en blijf jij een tevreden klant! Hieronder vind je onze belangrijkste coronamaatregelen.

  • Een fysieke handtekening bij het huren van een nieuw of extra product is niet nodig. Je ontvangt het contract digitaal en je kan het direct online ondertekenen. Zo voorkomen we fysiek contact.
  • Als wij het product bij je komen installeren, gaan wij ervan uit dat je alleen bent. Dit wordt vooraf aan de telefoon besproken. De overige gezinsleden mogen natuurlijk wel in huis zijn, maar het liefst in een andere ruimte. Daarnaast houden wij 1,5 meter afstand, om de veiligheid van iedereen te garanderen.
  • We vragen je om alle benodigde documenten voor het huren van een apparaat klaar te leggen op tafel. Zo kan onze monteur alles controleren, zonder dat je bij de monteur in de buurt hoeft te komen.
  • Er worden geen betalingen meer aan de deur voldaan. De 1e termijn wordt via de eerste factuur verrekend. Hierdoor kan het eerste factuurbedrag afwijken.
  • Mocht een van de bovenstaande voorzorgsmaatregelen niet aangehouden worden, dan zal onze monteur de beslissing nemen om het apparaat niet te installeren.

Heb je nog vragen over onze coronamaatregelen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via onderstaande contactgegevens.

Blijf veilig, zorg voor elkaar en tot snel bij Skala!  

Met vriendelijke groet,

Team Skala

Telefoon: 088 – 7129000
Email: klantenservice@skala.nl