Wij maken gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek op onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken. Meer informatie.
Klacht
Ik heb een klacht over Skala.nl.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening van Skala.nl. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling Klantenservice door te geven. Het e-mailadres waar je de klacht naar kunt versturen is klantenservice@skala.nl
Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Een klacht kunt u ook insturen via het algemene contactformulier.
Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR platform. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.