Veelgestelde vragen over de service van Skala

Op deze pagina worden de meest gestelde vragen beantwoord die te maken hebben met de verschillende services van Skala. Staat je vraag er niet tussen? Klik dan hier voor de andere veelgestelde vragen, bel de klantenservice via 088-7129000 of stuur een appje via WhatsApp.

 

Wat is inbegrepen in de service?

Het grootste voordeel van huren is dat je altijd verzekerd bent van service en garantie. Mocht je problemen ervaren met jouw gehuurde apparaat, gaan wij dit voor jou oplossen. In het geval dat het apparaat niet meer naar wens werkt, neem dan contact met ons op via 088-7129000. Ook als je gaat verhuizen en graag wil dat wij jouw gehuurde apparaten meeverhuizen, laat het ons weten.

 

Wat moet ik doen als mijn apparaat niet meer goed werkt/kapot is?

Neem bij een mankement telefonisch contact met ons op via 088-712 9000 en kies optie 1 in het menu. Een medewerker van de technische dienst zal zo snel mogelijk bij je langskomen om het probleem te verhelpen. Mocht direct repareren niet lukken, dan krijg je een vervangend apparaat. Je krijgt later jouw eigen gerepareerde apparaat weer terug.

 

Mijn product werk niet of geeft een foutmelding. Wat moet ik doen?

Kijk eens in ons hulpcentrum, misschien staat jouw probleem hier omschreven en is het makkelijk te verhelpen. Kom je er toch niet uit? Bel dan naar onze klantenservice, 088-7129000. Hier in het keuzemenu voor optie 1. Wij sturen dan een monteur om je te helpen.

 

Wat is hulp op afstand?

Omdat veel computervragen en problemen op afstand opgelost kunnen worden, wordt jouw laptop of computer met jouw toestemming op afstand overgenomen. Klinkt gek maar is erg handig! Je geeft de monteur toestemming om het apparaat tijdelijk over te nemen en je ziet precies wat onze monteur op het apparaat doet. Wees niet bang! We kijken niet in je persoonlijke foto’s of documenten. Je wordt dus direct geholpen en de monteur hoeft niet meer bij je thuis langs te komen.

 

Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?

Je kan je nieuwe adres doorgeven door een mail te sturen aan klantenservice@skala.nl. Wil je dat wij helpen om jouw zware apparaten te verhuizen? Ook hiervoor kan je met onze klantenservice contact opnemen.

 

Wat is de levertijd van mijn apparaat?

Dit hangt af van enkele factoren: is het product voorradig, dan kunnen wij direct een leverafspraak met jou maken. Als het product op de website “op bestelling” staat, wachten wij nog op de levering vanuit onze leveranciers. De levertijd verschilt hier dan per leverancier. Heb je het apparaat snel nodig, bijvoorbeeld als jouw koelkast kapot is, dan kijken we met jou naar een alternatief product dat wel op voorraad is.