Veelgestelde vragen over de Skala website

Op deze pagina worden de meest gestelde vragen beantwoord die te maken hebben met de website van Skala. Staat je vraag er niet tussen? Klik dan hier voor de andere veelgestelde vragen of bel de klantenservice via 088-7129000.

 

Wat betekent refurbished?

Refurbished betekent lichtgebruikt. Deze apparaten zijn al eerder in gebruik genomen door onze klanten, maar zijn om verschillende redenen bij ons teruggekomen. Vaak gaan deze apparaten langer mee dan de huurtermijnen die wij aanbieden. Daarom worden deze apparaten op meer dan 50 punten gecontroleerd en grondig gereinigd, zodat zij weer een nieuw leven krijgen. Deze apparaten worden voor een lager maandbedrag aangeboden, maar nog steeds met dezelfde service en garantie!

 

Ontvang ik altijd een nieuw product?

Ja, tenzij je voor één van onze refurbished producten kiest.

 

Ik wil twee producten met elkaar vergelijken, hoe doe ik dat?

Als je op een product klikt die je wil vergelijken, staat er onder de grote groene “aanvragen”-knop een knop om te vergelijken. Doe daarna hetzelfde bij het tweede product. Als je bij het tweede product op “vergelijken” klikt, komt er bovenaan de pagina een link tevoorschijn om naar de vergelijkingspagina te gaan.

 

Wat is het wasmiddelpakket dat ik kan kiezen bij wasmachines?

Voor €3,50 per maand krijg je elk jaar een jaarvoorraad wasmiddel opgestuurd. Klik hier voor meer informatie.

 

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden.

 

Wat is het verschil tussen operational lease en financial lease?

Financial lease staat gelijk aan kopen op afbetaling inclusief BKR-registratie, je wordt direct eigenaar van het apparaat en hebt daarnaast fabrieksgarantie. In feite leen je een geldbedrag om het apparaat te kopen, en betaalt dit in termijnen af.

Wij bieden operational lease, wat hetzelfde is als huren. Je bent geen eigenaar van het apparaat, maar hebt wel gedurende de looptijd van de overeenkomst garantie en service.

 

Wat als er een storing is

Werkt jouw apparaat niet meer naar behoren? Reparatie hoort bij onze service. Wij sturen bij storingen een monteur om het probleem te verhelpen. Is de storing niet ter plekke op te lossen, dan krijg je een vervangend apparaat zolang jouw eigen apparaat gerepareerd wordt.

 

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Als je producten gaat huren of gaat leasen is het belangrijk dat je weet waar je aan toe bent voordat je een overeenkomst ondertekent. Zo voorkom je verrassingen en leasekosten die hoger uitvallen dan je dacht of die je achteraf helemaal niet kunt betalen. Omdat wij dit belangrijk vinden hebben wij ons daarom aangesloten bij Vertrouwd Leasen. Samen met andere verhuur- en leasebedrijven hebben wij regels opgesteld waaraan wij ons moeten houden. Zo zijn rechten en plichten voor iedereen duidelijk en weten we allemaal waar we aan toe zijn.